Alla inlägg den 24 november 2023

Av anonym anonym - 24 november 2023 21:48

Jag sov rätt gott i natt och ingen hosta eller.
Gått med lite ångest amgående gubbens julbord .
Folk tror det har med avundsjuka att göra men som det absolut inte .
Det handlar om Flashback efter att min pappa gick bort och han var alkoholist oclså dog i en kombo av Cancer oxh sen alkohol och det här är nått jag bett gubben att skärpa sig med.
Efter den här invigningen på det nya namnet när han kom hem bara stank och skulle ha sex med mig utan ens att fråga och kände på mig att jag fick panik.
Oct sen frågade via ett sms varför det tog 150 år att komma hem jaha så visade det sig att båt jävlem gått så att jag fick panik eftersom det var lite skrik mellan mamma o sonen som har en lindrig hjärnskakning.
Så har jag mens vilket gör att jag blir lättare tjurig också.
Var så besviken att jag började gråta med nån sorts panik med flaschback.
Men väldigt besviken att gubben inte sa något helt ärligt om klock tiden som enligt honom gjorde.
Och sen nu i kväll så började det allt snöa och det kom ganska mycket också skulle fortsätta i morgon som jag förstog detta.

Köpte dessa i går glömde ju att lägga ut bilderna i går.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards