Alla inlägg den 2 mars 2024

Av anonym anonym - Lördag 2 mars 22:00

Vi sov alla gott .
Var och åt sjö frukosten när vi hade vaknat också.
Inget kul väder solen försökte titta fram men gick inte så bra.
Och upp till hytten gjorde mig i ordning oclså som alla andra också så gick vi ut.
Tog en sväng till normal som har ett större utbud än hemma.
Stannade till vid Forum såg att dom höll på att Mem sonen var så himla grinig och kånde att det morrade inom mig men fösökte dölja detta.
Tog en fika på det ställe där tåg stationen ligger på fazer kaffe.
Sen efter detta vet jag inte vad som hände tjurig tjat om att komma tillbaks till båten och vi försökte lugna ner honom.
Som sista var att gå in på den nya Mumin shopen också .
Försäljaren kände igen. Oss också.
Sen på båten till siljaland stanna där och umgarma hade kul där.
Sem efter. I käkat så till starlight också lyssna på musik och shower.
Så hittade störrre sonen em kompis så han umgicks med hela kvällen tills vi gick la sig

Mjukglass o kaffe

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards