Alla inlägg den 28 mars 2024

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08

Vi sov gott jag och minis .
Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma.
Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har bestämt mig är att åka med i sommar när dom åker .
Dels för att jag har möjligheten och sen att jag har börja trivas mer och mer i Finland och får lugn i kroppen.
Och fram för allt att jag får mysa med båda ungarna också det är nr 1.
Och efter att mitt ex dog så kommer jag hedra honom med att åka med Vikingline och då ska det allt vara cinderella den som han allt åkte med också.
Underbart väder i dag och varmt var det också var och köpte hem lite blåbär tänkte göra en blåbärs paj.
Men tanke på påskafton i morgon är detta som sagt.
Så började städa också i köktet det var grymt äckligt men detta tar jag och gör när gubben inte är hemma för då blir allt fel i stället.

Bättre bilen på allt i morgon vad påsk riset står och nya tulpanerna också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards