Alla inlägg den 20 mars 2024

Av anonym anonym - Onsdag 20 mars 23:19

Vi vakande bra jag & minis och hade sovit bra.
Och han var lätt att få till förskolan också.
Mamma pratade i mycket om det ena till det andra.
När jag kom hem från förskolan och i dag så pratade vi .
Paniken ångesten tankarna också med tanke på min besvikelse som han har gett mig.
Och inget jag trodde om honom eller.
I dag så ordnade pratade med lite nya som jag smått börja lära känna och väldigt trevliga också tyckte jag.
Mycket gemensamt men också som båtar och kryssningar etc etc.
Och sen prata lite med mamman till dom här som vi träffade på båten hem från Helsingfors.
Som också är väldigt trevlig .
Så gick till butiken och sen där hittade jag jätte söta gosedjur att sätta i påskägget med lite godis som jag ska ordna.
Oct mitt hår kändes lite annorlunda strävare när jar tvätta håret.
Och hade satt hår olja också till och med.
Tror jag satte för mycket i men märkte mitt hår mår mycket bättre än f
Glömde bort pajen som nag hade lovat
Att laga.

Dom här nallarna är bara för söta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards