Alla inlägg den 31 mars 2024

Av anonym anonym - Söndag 31 mars 23:30

Det blev mulet väder i dag men ganska varmt . Vi bestämde oss att åka in till Ikea och handla .
Kollade på stek panna som behövs och en djup tallrik och natt lampa till Lilleman som han ville ha också.
Och åt lunch där också till och med på resturangen.
På vägen till tunnelbanan så började jag känna av det jag har har i vristen eller att den är små svullen också säker pga vikten.
Saknar min större son väldigt mycket också gör jag inte lite eller.
Sen på vågen till tunnel banan va butikem normal där jag hittade lite spännande saker inte det som jag var ute efter.
Som är storts variant pinkstuff för toaletten .
Och minis är en huligan. Halva dagen o dag med att minis har kasra i väg en massa på oss.
Blev genast lugn när vi prata med store bror och min mamma i telefon då blev mini lung.

Grymt fin färg

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards