Alla inlägg den 23 mars 2024

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott.
Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget.
Skylla på mig också om saker också .
I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag har användning för eller men som gubben ville ha.
Men underbart väder i dag var det också.
Jag köpte det vanilja som var ansikts masker och ögon masker ska testa en fotmask nån dag fram över.
Men nått fötterna också behöver till och med.
Igår fick jag såna stress utslag pga det gubben gjorde.
Men barnen har vart på bra humör och glada också.
Busat mycket också så klart med varandra jag har tvätta håret och satt serum i det också till och med.
Behövdes och ska skriva upp vissa saker också.
Närmare när jag börjar och hur länge jag har denna också och använder också.
Men satt bara några droppar olja 1 på varje ställe.
Och ska köpa ett par stycken till sommarvillan också så arr jag ha och sen också det här by veira i rosa schampoo.
I större flaskor av schampoo/balsam/repair all in one.
Boka kryssning till Helsingfors också.

Tog mig c:a 4 veckor att gå igenom hela köket och gubben har nu till måndag på sig är inte deras skit borta innan dess så lägger jag det i påse och lägger i Dramaten som han har .
För hans samlar symdrom som han har är sjuk och behöver hjälp med denna.
Är så äcklad av detta .
Och jag som kämpadw bort onödigheter nu nästan tillbaks .
Så måndag har han på sig

Äskade makeup penslarna ska tvättas och sprayas som mina beautil blender.

Den här romederar jag verkligen wow

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards