Alla inlägg den 7 mars 2024

Fyi

Av anonym anonym - Torsdag 7 mars 23:12

Vi sov gott jag och minis också .
Gubben gått till jobbet och minis tiöö föris.
Jag jobbade hemmi från har ju 2 olika jobb egentligen men den ena har gått bättee än den andra bara hur jsg ska få lönen men blir bara bätte och bättre och dom är till för tenneriffa och spara sonens del av resan också så klart.
Och sen så en annan del också men produkter .
Annars tagit lungr var och handla. Kan visa i morgon och har nu börja smått känna en i. Butikem också
Lätt att pratae mex precis som på båten dem familjen och som större sonen har regelbunden kontakt .
Men angående gubben så har blivit fått mag sjukan en riktigt ordentligt magsjuka. Oclså.
Jag gick och handla mat till oss och til favorit butiken .
Sen Ica maxi också En kom gubben så fick jag med minis eftersom efter föris var handla det om.
Sen springa igen blev det också .
Lite bus på kvällen. Med barnen också till och med.
Men syskon kärlek var detta.
Köpte en Mumin i dag som ägg klocka som prydnad.
Och sen nagellack visar det i morgon

Bara för söt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards