Alla inlägg den 3 mars 2024

Av anonym anonym - Söndag 3 mars 23:45

Sov gott när man väl somnade också så vi alla sov gott .
Tills det hände att minis kräktes så fick hänga upp allting också skölja av allt .
Sonen var tjurig och ville knappt prata jag var trött och seg också och mensen kände mig lite snurrig trots att man hade ätit frukost också mina 2, koppar kaffe hjälpte inte eller.
Hemma sen det första jag gjorde var att koka kaffe också.
Satte mig på köket och ta det lungt också .
Så läste lite nyheter .
Barnen var först lugna och sen så världens hallå blev det.
Försöka stoppa dom för att lunga sig inget skulle hända dom eller även om man blir nervös också.
Gubben vilade en stund han kräktes också och magen strulade också.
Sen blev jag upprörd på gubben när vi gick till butiken för han sa något som man inte får säga jag tar aldrig med dig mer när du bara är så här hela tiden .
Så jag blev både ledsen arg började gråta när jag kom hem eftersom vi skulle göra olika saker i butiken.
Sen när vi kom hem så började jag gråta oxt var välsigt ledsen.
Sen lungaew blev allt på kvällen också tur var.

Dagens resultat!

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards