Alla inlägg den 26 mars 2024

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi.
Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare.
Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja .
Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig också och som jag gör varje dag och tycker det är jätte kul.
Får tag på det jag vill ha utan att behöva vänta och saker som ligger på 100 - 600 i svenska .
För det jag har gjort nu är göra annonsering på detta och sen så gilla hon inte att jag har gått mer min egna väg .
Så är det och nämnde det för gubben också berätta för honom hur jag såg på saken som svägerskan erbjöd mig.
Var snabbt in till butiken och köpte 2 stycken påsk ägg.
Som ska godis och awn så till Ica maxi efter att jag gjorde min make up video som jag la upp senare .
Denna dag blev en lugn dag i allafall .
Hämtade minis och sen börja laga mat också. Sen på kvällen så fick jag världens utskällning av gubben och inte lite eller om man ser vad zen pesonenxoo

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards