Alla inlägg den 22 mars 2024

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 .
Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället.
Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också.
Var nervös över kontrollen i dag med tanke på min tandlossning som jag har och hur dom behandla mig också .
Så tillsammans med mamma tilll Fridhemsplan men hade 2 olika ärenden jag gick till Claes Ohlsson där jag skulle köpa en smink roller göra lite justeringar.
Och passade på att köpa en scrubmommy också ville egentligen ha en scrub rabit.
Hos tandläkaren gick det bra gjorde upp en plan amgående tänderna också.
Nervöst men endå skönt om man säger så.
Och på kvällen nu så skulle gubben bli galen förvissa saker.
Säger jag inte stöttar men knuffar undani mig hela tiden med att skålla på mig konstant om saker och gnäller så fort sonen kommer till mig och berättar nått som han inte gillar.
Som jag blir tvär på lägger sig i för mycket om mln större eftersom han inte är biologiska pappan till honom.
Men hur ska man stötta o försöker men skäller ut en som har dyskalkyli? Och tror att jag förstår mig på siffror.
Ännu en sak som stör mig att han inte vill fatta eller ta in.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards