Alla inlägg den 16 mars 2024

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 23:00

Upp till Fridhemsplan och handla bestämde mig.
Så solen sken lite förtillfället .
Så vi bestämde oss att gå och jag hade ju min plan angående stativet som jag var / är intresserad av.
Så först in till öob sen där på till Claes Ohlsson också för att kolla eller om det var som man inte hade tänkt sig .
Men såg denna andra variant som jag ville ha mera info på med nån lampa också.
Och sen andra bara en fot också till och med.
Mötte upp mamma och sen större sonen på Fridhemsplan också.
Och började ös regna när vi tänke ta em promenad hem.
Så kom världens regn också som sagt.
Och när vi kom hem så då tog jag upp det här stativet och provade men blev besviken på att det inte var som jsg hade tänkt mig om man säger så.
Till middag en fruktsallad också vi åt lunch uppe få Fridhemsplan på gubbens favorit pizza resturang men tyckte den inte alls var så god längre som den vart.

Så fin denna är.

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 00:04

Sovit så där hade ett mini anfall Fattade inte varför jag hade så hög puls eller.
Minis vakna på gott humör men ville inte komma upp så han fick ligga där så länge han kände .
Vädret absolut inget kul eller små regn och jag skulle börja planera vad man skulle äta i dag.
Solen till och från .
Men bestämde mig att göra mig i ordning och minis traska upp till Fridhemsplan för att köpa en ny dagbok till mig .
Stanna till vid Lidl o träffade mamma också som var in dit .
Hittade en jätte grym dagbok som jag ville ha och sugen på fanns många fina men hittade ska ta en bild i morgon på den.
På eftermiddagen åkte gubben för bi oss och sa hej också.

Så himla fina färger på lipp glossen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards