Alla inlägg den 5 mars 2024

Av anonym anonym - Tisdag 5 mars 23:14

I morse när man vakna fick man höra att nu hade min större son blivit och har feber också.
Så det blev en lung dag för honom i dag med att vila och ta det lungt.
Medan jag spelade in en video för att lägga ut senare också .
Bestämde mlg att gå tills normal och handla hem såna här man sätter på kanten i toaletten Eftersom det är så mycket skit fastnar av olika varianter så tog jag beslutet att köpa sån här i en påse så har man för ett tag.
Vill prova fram på produkter också om hur dessa är inte bara smink som gäller utan såna här saker också .
Var små kyligt och små regn också var det till och med och hade ont vid häle pga av dessa konstiga skor som jag har haft hela vintern och nu i Finland så visade sambon ett par skor som intresserade mig.
Så var till normal och handla och pratade med den här tjejen. Som jobbar där så man står och pratar med.

Så här ska inte ens fötter se ut eller rent skit skor på Ica maxi aldrig mer skor där.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards