Alla inlägg den 2 november 2021

Av anonym anonym - 2 november 2021 23:45

vi bestämde att åka till fjärilshuset i dag med stor trollet med tanke på att vi bestämde nu under höstlovet att han ska få vara på fritids måndag - onsdag - fredag eftersom han trivs där så bestämde vi varannan dag så han inte skulle bli knäpp.
så vi åkte till fjärilshuset till slut och gick omkring där och kollade på allting som fanns där från sköldpaddor till fjärilshuset några fågel sorter grodor mm hajar mm.?
och i dag var det första turen med bärsele också och gick bra var glad & nöjd och kunde se allting.
och till och med ett glädje tjut.
och min större son höll på att flippa ut också när en fjäril kom och satte sig på hans ben så som han skrek till har jag aldrig hört mitt hjärta helt ärligt måste jag säga.
och sen när vi kom hem så då gick vi och hämtade sonens pass också som då var klart och bara att hämta också.
och sen hem vägen sp blev det att köpa nån till färg av julgrans kulor att sätta i kransen för jag kände att det är något som fattas men vet inte vad om det är nått mönster eller figurer bollar med mönster etc etc.
men måste samtidigt snabbt bli klar med den också innan jag börjar med min egna krans.
och sen fick killen lite trista nyheter om en kompis som gått bort eller närmare när som helst så.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards