Alla inlägg den 10 november 2021

Av anonym anonym - 10 november 2021 23:45

min lilla minis har blivit förkyld igen hosta och nyser med jämna mellan rum och trött och knappt vela äta nånting också har bara med jämna mellan rum där också som sagt.
så det jag verkligen har koll på det är att se till att han inte har någon feber så tar temperaturen så ofta det går som sagt.
så det enda jag tog med minis på var när vi tog vaccinet också där vi brukar ta den på st eriksplan.
killen sov ännu när vi gick så valde ta med den lilla plus att jag inte litar på honom angående barn kategorin också efter det som hände på sommaren med både minis & den stora killen som jag känner att jsg inte vill gå på eller som sagt.
sen bara vart hemma lagat mat killen miss uppfattade angående med naan brödet ville ha med vitlök och inte original utan vitlök tycker det inte smakar utan så mycket med vitlök.
får se vad man hittar på i morgon om det är hyfsat väder.

tiika masala med vegansk i fraiche sen indiska kryddan och champinjoner.
det blev gott mer än förväntat

Av anonym anonym - 10 november 2021 23:30

på natten hosta han & nös med jämna mellan rum så att mamma hjärtat blev lite orolig av mig som jag har.
har i stort sätt få ha honom i famnen med en lite känslig arm efter vaccinet i går som jag tog för influensan.
och så ha burit på lill älsklingen hela dagen i dag tills att mamms var hemma och tog hand om honom så man kunde hämta honom från skolan och snabbt handla.?
så har dagen vart i dag och lill älsklingen har i stort sätt bara hosta & nysit snoret bara runnit då och då.


plus i dag så blev 5 månader också känns lite konstigt helt ärligt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards