Alla inlägg den 13 november 2021

Av anonym anonym - 13 november 2021 23:45

killen blev dålig i går precis som större sonen som låg helt däckad i går när jag och killen kom från när akuten med minissen som inget var fel på eller.
bara en jobbig hosta plus att han kräks ör han äter plus att kille. slösar på ersättning pulvret också typ en stor nappflaska räcker till natten en på 360 som är till för välling egentligen så fyller han på en sån till plus en mindre.
som sen står resten av natten helt i onödan också som sen slängs pga av att det kan finnas bakterier så förstår inte alls hur han tänker och förstår inte barnet hälsa eller bryr sig bara att allt ska åter användas så det är väldigt idiotiskt i mina ögon och slöseri på pengar också än att att göra en stor flaska inte konstigt att hans pengar/ekonomi går åt snabbt jämfört med min som tänker annorlunda och portionvis också i flaskorna natt tid.
i allafall så har killen vart seg i dag minis någolunda pigg mamma seg och större sonen mådde bättre i dag .
så jag fick ta och göra ärende till mamma i dag hade tänkt till mig också som sagt men mitt nya kort funkade inte alls provade först i bankomaten.
så mamma satte in pengar för att jag skulle testa om jag hade på kontot något så jag gjorde ett experiment med att hämta produkt jag skulle hs o sen se om det gick o betala med för att det inte skulle bli pinsam sits eller.
så gick hem och kollade upp via tele vad det handla om.
annars hemma resten av kvällen har man vart busat med minisen mm oct kollat på slut på jurassic world från 2015.
och i morgon ska jag testa laga muffins plus farsdag också i morgon så man har något att ge eller bjuda på.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards