Alla inlägg den 20 november 2021

Av anonym anonym - 20 november 2021 23:59

prata i sömen på morgonen och av mig själv.
bakade 2,plåtar kakor av vanilj & choklad .
sen en promenad angående ärenden som behövdes ännu hem.
och ännu inte fått någon kontakt ännu angående skilan och försäljning angående julmarknaden .
men lovade återkomma med detta så vi får se
tänker inte starta mått mer än vad jag har bestämmt så det ej blir för mycket av det.
var o köpte julklapp till stor killen en av dom saker han önskar sig båda mina barn är lika viktiga.
större sonen var på fotboll under tiden vi gjorde lite ärenden.
sen när vi kom hem började jag direkt baka igem än så länge sista plåtarna av små kakor som sagt.
sen kom mamma in och berättade sones farmor dotter som nu ligger på förlossningen vars bebis puls sjönk hela tiden och började bli kritiskt nu och det har 2,5 timmar nu så får se hur allting går nu men visst man håller tummarna det gör man såg det inte blir som sist att den dog.
men men annars inte hänt så mycket har det i dag egentligen förutom projekt och bara fixa kakor och ska va klara senast måndag för middag.
sen börja med saffrans figurerna va klar senast onsdag förmiddag.
sen cupcakes går snabbare i allafall.
frostingen måste göras i tid den som tar tid som sagt.

här är del av kakorna som jag nu har börja med och räkna ut hur mycket av varje det är på varje på plåt så att det blir bra och jämnt.

Av anonym anonym - 20 november 2021 01:23

sov bra precis som lillen också som sagt.
men i dag är 9 - 10 som jag förlorade en underbar kille som jag träffade 2007 och som var med om en byggolycka 2012 med att få stor järkbalk över sig.
jag saknar honom än i dag och har i bland drömmar om honom.
en som verkligen inte växer på träd och hjärtat på rätt plats också och även om jag har en annan så kommer han alldrig kunna ersätta den här killen.
säger direkt frn hjärtat det här som sagt och det vet jag och var medveten om sen jag träffade den här killen.

här är jämnförerelsetna på dom 2.
( ger bara inte ut deras riktiga namn så inget blir fel.

j. svär väldigt mycket
B. knappt nånting
j. en väldig attityd som då går ut över mig
B. tänkte inte ens tanken på det eller tvärtom närmare lyssnade på vad man hade att säga.
j. mothugg om saker för att han vägrar lyssna
B. vi bråkade alldrig
j. man börjar lättare tjafsa
b. angående mat fick jag laga det jag ville ha tvingade inte mig.
J att vi måste dela och typ äta samma mat annars massa gnäll.
B. stöttade mig om det verkligen var något som tyngde mig eller var ledsen över.
j. inget jag känner av J att jag får om det skulle komma en sån sits.
B. kryssning/ utomlands resor alldrig klagomål om detta eftersom vi älskade//älskar att resa båda två.
J typ från resan i juni - juli till finland har jag betala sammt kryssningarna dom här månaderna.
B. hjälpte mig angående min ekonomi med hur man ska tänka
j. måste kolla på kg priserna
B. fick mig att bygga upp mitt själv förtroende så drog på kryssning själv med tanke på min ep.
J. den har gått ner till botten nu
B. gav mig trygghet till lit till mig själv också
j. något som är helt borta nu.
B. la sig alldrig sig i min ekonomi om det inte var nått jag kände behövde hjälp med
j. la direkt i sig i den
?sen är det mera men här är en del av detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards