Alla inlägg den 6 november 2021

Av anonym anonym - 6 november 2021 23:59

sov gott i natt mammsen hade tagit minis eftersom han hade vaknat till och var glad.
så vi hann käka frukost och tog kontakt med den här som vi skulle köps bärselen av också så att man kan bära på lillen bekvämare och bättre också.
så vi stack vi kvart i tolv ungefär och åkte till bromma och leos lekland där den här flickan skulle ha sitt kalas.
så vi passade på att gå till öob och kolla där jag hittade en röd julblomma så nu är det bara glaset kvar att hitta.
och stötte på en av fröknarna på sonens förskola som han gick innan han började förskoleklassen på svensk finska skolan
sen citygross mamma köpte en pyjamas till minis med dinosaurier på.
så var vi till bauhaus där jag hittade en svart toalett rulle hållare så nu bara tandborst mugg hållarna var eller liknande .
sen hämta hem trollet från leos och hämta bärselen .
sen hem och hemma sen så blev jag sårad så i dag kunde jag inte sluta kläcka ur mig .
började med att jag är så kräsen jag måste lära mig struktur ha ordning på ett och samma ställe också som jag måste lära mig också.
så jag sa till killen att jag kan fixa själv så att allting blev rätt för min del.
sen märkte jag att det låg fel och blev pö om pö och jag var visst otacksam fast det hade med att jag ville ta hand om det själv .
och sa det till honom som sa eller nästan skrek till och och ändra då som du vill ha det då med tanke på hur otacksam du är .
då brast jag ut i gråt för jag blev sårad av detta måste jag säga får så mycket flashback.
så sa till killen sluta domdera mig reste mig och gick till ett annat rum och börja gråta.
jag är så less på hans attityd mot mig och större sonen som kommer snart börja avsky honom om han ej slutar för detta kommer sen gå ut över minis också om han inte lägger av med sin tonårs beetende för att jag har börja tröttna mer och mer också om han inte ändrar på sig o sitt beetende som han har.
och minis gudmor la ut lite pikar på en av bilderna som killen la ut på sin förbaskade läsk också.
kändes riktigt skönt också om jag ska vara ärlig också eftersom han nekar sina sötsaksberoende som han allt har och vill intw erkänna det.

ska lägga ut bild på köpet av den röda julstjärnan och wc rulle hållaren i morgon orkar inte nu eller störa sonen som sover i vagnen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards