Alla inlägg den 17 november 2021

Av anonym anonym - 17 november 2021 23:15

blev väckt av killen eftersom vi skulle till bvc i dag med minis.
så hann äta frukost och sen i väg också, han skulle få vaccin i dag och just det här som jag gruvar mig för varje gång också helt ärlig också.
så fick i dag tips på att köpa gröt och se vad han tycker och sen välling också så klart som skulle vara bra med tanke på att vi åker till tenneriffa och där har dom inte mjölk produkter för barn och eller förutom välling .
så efter mötet så var vi och köpte en trainer flaska till honom och sen gröt också att prova på och se vad han tycker om detta.
sen hen ett tag med minis som låg och sov och att vi skulle vara uppmärksam med om han bli kläning och feberig mer trött än vanligare också.
sen haft diskution om det här skelettet som min större son vill ha i julklapp om var man ska kolla någonstans.
och sen ville han ha en penna men ska ta och fundera på den med tanke på kulspets och sen också.
sen sen planera det jag ska ha till julmarknaden på min större sons skola den 27 november så det blir spännande.
det är cupbakes med olika strössel figurer frostingeb kommer att vara röd grön vit med olika smaker och sen med tomar och renari socker pasta över cupcakes med nån smak under .
kommer lägga upp bilder sen på dessa när dom är gjorda plus tänkte baka kakor också till cafet för dom kan man redan börja med nu med tanke på att torr varor också.
sen ringde syrran och ville ses i morgon efter ett möte hon lät lite piggare nu än när jag sist träffa henne.
och minis gudmor träffade vi på fridhemsplan också i dag också pratade en stund med henne.

Av anonym anonym - 17 november 2021 00:33

killen stack till eskilstuna för att rensa förrådet som han hade .
och mamma dåligt så jag tog hand om båda två kan man säga.
men mammsen var förkyld så att hon fråga om jag kunde gå med honom som jag också gjorde.
har nog aldrig i mitt liv sett honom så olycklig och rädd tur var grät inte men vi var en aning för tidig så fick vänta en stund tills det var våran tur.
och testet gick bra också men sa till honom att ta ett djupt andetag också innan dom fortsatte med nästa sida och då gick det jätte bra plus lovat honom atr gå in på lidl och köpa crossian till honom gissade han också var hungrig eller började bli.
men väldigt skötsam med att hålla i vagn eller min hand vid varje övergångs ställe .
så sa både peppande ord till vårdcentralen och hem där i från.
min älskade stora pojke.
och lillen skötte sig bra också med att sova hela tiden.
och sen pratade med killens brors tant efter jag såg att hon hade skrivit till och fråga hur läget var och sen efter det pratade med minis gudmor berätta hur läget var och hur jag känner och tycker och hur mina känslor för hinom för honom är som inte är så bra just nu eller .
fick höra att han hade sagt lite lögnaktiga saker till henne mm eftersom jag kan knappt diskutera med honom innan man får mothugg av honom för saker och attityden som har både mot större sonen och kallat mamma för diskriminerande som sårade mig och fick mig o gråta och ord jag aldrig hade kunna säga tilö hans mamma.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards