Alla inlägg den 12 november 2021

Av anonym anonym - 12 november 2021 23:45

hade en ur jobbig natt killen fick hit sin nya säng igår medan jag kände att den var för sjuk stor för mitt sov rum.
tycker egentligen att man ska köpa helt nya möbler begie eftersom jag har märkt att vi gillar olika färger han gillar mörkt & amerikanskt och jag gillar absolut inte amerikanskt på det sättet varken deras mat som är bara fett och sen den trump muppen en annan orsak.
typ bara flaggan som jag diggar om man säger så.
men hade problem i natt för det första att minis inte mår bra alls bra orolig över hostan och så fort han äter kräktes han rejält.
först i går mitt i natten när han smått börjar bli orolig så vi fick flytta över honom mellan oss försökte mata då men kräktes på nytt och sen väldigt oroligt så vart vart vaken sen 02:30 - 07:00 och sen kunde inte somna alls och när jag väl somna så var det från 07:00 - 08:01.
för sen ringde jag när akuten för minisen skull och gick till närakuten med honom för att jag blev orolig som msmma som skickade sms till mig och typ killen bara löjligt ungefär att gå dit.
det är mitt barns hälsa det för tusan handlar om vad tror han.
men gick och undersökte honom i allafall och det inget fel på lungorna eller hjärtat men om det blev värre så skulle vi komma tillbaks sp en lött förkylning är detta.
kommer hem så då har större blivit förkyld frös o låg i säng och så blev killen smått dålig också så bara jag och mamma som är friska nu som sagt.
och sen mailade jag grannen angående om dörr kransen som var super nöjd med den nör han hämtade den.

valde den så här med led kulan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards