Alla inlägg den 22 november 2021

Av anonym anonym - 22 november 2021 23:45

kom upp runt 10:30 och åt frukost och satte direkt i gång med dekorationen och insåg nu att jag har gjort halva bakformen kvar av chocklad och började anteckna på blocket för att ha koll på allting och av figurer jag har gjort så att man kan få jämnt tal på dom också så klart eftersim det är min plan också på det hela och det jag inte hinner med det får allt gå till cafet vill inte behöva känna stress på mig eller för då att då vet jag att jag hinner allting och i tid för det är det jag vill och bakning är också min avslappning också innerst inne och tycker att det är roligt också så klart.
så efter detta började jag med lussebullarna och blev 35 stycken på 2,plåtar och blir 2,plåtar i morgon också som sagt.
sen bara köra på med allt resterande som sagt så allt är klart.
så slutade runt 20:00 bestämde jag mig fast jag till sluta 21:00 i stället blev dock för varmt i köket och hade säkert somnat mitt i stället .
stängde av ugnen lät lussebullar svalna vid fönstret också.
och satte mig och kolla på bonus familjen diggar verkligen den serien måste jag säga och rolig för den delen också som sagt.
så bara köra på i morgon från man vaknar till man börja känna sig helt klar.

men docl går mycket tankar angående till killen och en dom jag nu börja ledsna på också innerst inne också när han inte vill ändra på dom här sakerna som sagt.


1. sin fetma insåg detta i går när jag tog och vägde mig han vågade inte alls ställs sig på vågen alls sa direkt nej

medan jag hafe nu gått ner 0.8 kg .

så antingen är han helt ointresserad av att gå ner i vilt eller vågar inte inse hur det allt ligger till egetligen.

2. hans snaskande på chips & godis sim han måstw ha vid sin sida hels tiden .

3.skriker på min större vilket gör att jag blir stressad och orolig av många olika anledningar exempelvis vad han

gjorde på somnaren med kalla honom äckel och fräsa till honom kan du svenska som sårade mig utom ordenligt 

med tanke på att jag känner honom böttre jag vet att han gillar retas för att få uppmärksamhet från honom.

4. säger jag något får jag direkt mot hugg som gjort att jag tagit illa vid ett par gånger.

som gjort mig sur/arg/sårad/ledsen.

5. lämnar grejer på bordet också äckliga disktrasan och lämnar diskboresten i vasken lämnar sina öckliga

skålar från chips & ostabågar

6. så fort jag ska baka något så ska han genast äta upp det utan att tänka på att vi är flera här och inte lika

ego bara för det finns sött omringat .

man ska ha kunma ha något framme utan att han sitter och vräker i sig och blir tjockar.

jag säger nu mera nej tack har slutat med detta vill inte bli fet jag ska mer i vikt och om jag tagit

något så typ 5 mest 7 eller digestive kex är 2 som mest så är jag.

7. han borde tänka på sin diabetes.

så bara en del av vad jag har tröttnat på egentligen om man säger så plus tänker på hur våran

son kommer att bli retad för en tjock pappa och om det är pappan som hämtar så är det väldig

risk att han i stället kommer bli mobba.

i bland har jag lust och bara börja gråta och fråga mig själv vad det här ör egentligen för omogen

människa som vill va tonåring och inte vuxen vet inte längre än vad mina känslor för honom 

ligger längre helt ärligt. 



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards