Alla inlägg den 9 november 2021

Av anonym anonym - 9 november 2021 00:00

jag kom upp runt halv tio tillsammans med minis som låg mellan oss i morse också för han hade svårt och somna och medan jag som försökte få honom att sova på mirgonen när killen väckte mig.
försökte mata men var ej hungrig la huvudet på sidan och somnade när jag satt halv sovandes och vaggade minisen.
med lider av hans mini förkylning en hemsk hosta & nyser då och då.
och väldigt kläning på mig är han också.
men sen efter ett tag så då blev det att lägga sig trodde nästan jag skulle sova sittandes.
sen hade killen ärende till fridhemsplan där gymmet låg som han har gymmkort känns väl lite udda att inte ha nån som peppar på precis på gymmet komma i väg när man tränar mm.
men det löste sig i allafall.
kollade in på apoteket för att hämta ut medecin och sen in på flying tiger för att kolla efter mindre julkulor men hittade jätte fina som man skulle ha till om det kommer mera mindre julkulor så klart och sen köpa dinosaurie muggen som vi såg.
sen sprack datumet på kryssningen som jag tänkte mig också med på killens kompis begravning blev samtidigt lite besviken ickså måste jag säga men men ska kolls på 30 i stället.
så då bestämde jsg för ta upp det här med attityden som han har mot mig & min större son så fort det är något med tanke på hur det sårar mig också plus förstår vad mamman till killens dotter som jag var ihop med menade nu också tyvärr måste man själv ha barn för att förstå hur msn vill skydda sina egna barn sim vi mammor är tillför.
sen hämta sonen från skolan och gick brs på vsr på gott humör hela vägen.
och sen och varit frusen som bara den också måste jag säga.
små snöade i morse fick jag höra plus att började lite smått också.?
maten blev vegansk korvstroganoff jag som annars inte gillar sån mat annars.
svensk husmanskost är inte min sak förutom janssons frestelse och sill.

som är ju bara för fina måste jag säga blev kär dessa.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards