Alla inlägg den 11 november 2021

Av anonym anonym - 11 november 2021 23:51

pojkvännen stack till e- tuna för att håmta soffan och sängen hit.
kommer nog att sakna min sköna säng helt ärligt.
och lill älsklingens hosta har dock blivit värre så jag börjar bli väldigt orolig också
1.nyser jämna mellanrum
2. hostar så jag låter honom sitta när han hostar.
3. och kommer rejält rinnande snor titt som tätt och kännet mig mer och mer orolig för honom
förutom detta är han pigg & glad av sig till hostan härjar o nysandet så snoret kommer flygandes.
och i dag typ sovit bort hela dagen och knappt vela äta något.
bara små klunkar och inget annat som sagt.
och han kräktes sen ockdå rejält ockdå på mig så bytte tröja och slängde direkt i maskinen med andra svarta färger.

i dag kom killen hem med sin säng och soffa .
och han papps var besviken på att han inte kom in och sa hej.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards