Alla inlägg den 19 november 2021

Av anonym anonym - 19 november 2021 00:36

sov bra men som vanligt blev störd av killens snarkande.
i dag ska vi träffa syrran på en fika blev lite överraskad när hon ringde mig lite oväntat var det i allafall.
hon skulle få min gamla badrock som jag har skulle hon få eftersom jag inte har nån anväd ing för den mer.
så bestämde vi det och att hon skulle få sin laddare tillbaka också.
så bestämde klockan 14 tiden att ses så käkade frukost och tog det lugnt framför tv.n tills vi skulle va dags.
och min större son kom med min mamma och skulle visst prata ihop om vissa saker om vad han får göra och inte göra.
och skullre säga om detta till mig och pojkvännen som han också gjorde .
grinden som vi satt upp är för mimis och inte han som han visst tagit detta .
och han var en stund men när han skulle busa med sin bror så känns det mer som han vill reta upp hony /skrämma honom som han lyckades med en gång.
och vill ej lyssna när man ber om detta så det nästan blir kaos i stället av det hela.
sen satt vi och kollade på det här tv programmet där dom bakar väldigt häftga tårtor som borgar jordklot mm.
såna program som ger min inspiration till vad jag bakar för tårta.
så fick han följa med är vi skulle träffa syrran och då blev skit nervös av mig med tanke på fridhemsplan och hur mycket trafik det är där
och ska rusa över övergångs stället.
men vi fick var världens koll på honom höll mig handen titt som tätt.
men syrran kom förbi men fikan blev inte av blev inte som hon hade tänkt sig så lite pinigt var det när vi hade glömt bort laddaren spm vi hade lova att ta med.
sen bestämde jag mig för att också baka kanor till julmarknaden så ska typ laga 6 plåtar av choklad/vanilj kakor under helgen sen måndag - fredag saffrans figurer och cupcakes.
berättar mer om detta mer på söndag med julmarknaden o bakverken.

INGET SAMMARBETE . dags för lillen att prova och börja smått dricka vatten ockfå innsn tenneriffa resan.
med tanke på att dom inte har mjölk produkter på det sättet som här.
börja prova med detta se vad han tyckrtyom dessa.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards