Alla inlägg den 21 november 2021

Av anonym anonym - 21 november 2021 23:30

dagen började med att sonen farmor hörde av sig och berättade att det hade gått bra och att bebis hade kommit ut runt tolv på natten men endå skönt med tanke på att pulsen hade börjat gå ner så skönt att allt gick bra i allafall.
vaknade runt halv tio av farmorns sms om bebisen.
och fick se en bild också på den lilla herregud vad söt blev ännu mera bebis sugen än vad jag redan är.
räcker med att jag nekar killen angående regnskyddet är på eftersom der alltid gjort ont efter åt när man ska göra wc behov.
plus skönare utan regnskyddet på också så klart.
i allafall kom upp käkade frukost och stack till gymmet också angående zumban.
passet gick bra kände mig lite ofokuserad helt ärlig i slutet av passet.
har nog mycket med att göra att jag tänkte lite mycket på det här med bebisen också.
efter passet hem och duscha tvätta håret och sen bara sätta igång med dekorationen på skolans kakor till juldekorationen och med tanke på alla plåtar jag gjort så tänkte jag dela upp dom så att försöka halvera allt .
dekoration kakorna till försäljning och andra halvan till cafet med cupcakes och saffrans figurerna ( typ lussebullar ).
och killen tjurpettet bara för lägger mera tid åt det här med måste ju ha det här klart innan lördag och då är det bara att gilla läget som både hans mamma & killens brors tant också sa till mig att bara för honom att gilla läget.
och pratade med kompis i dag över hur jag mår egenligen inombords och ånger av att jag skrev under gemensamm vårdnad också till och med.
skönt o ha nån utomstående att prata med som sagt.
för killen ger mer mothugg när man pratar med honom inte ett dugg kul och hur han lömnar saker på bordet och tror att en diskborste gör det som ska diskas rent med hjälp med handen så man har börja smyga med att ta den disken också utan att han har lagt märke till det .
men jag tål varken handdisk eller disktrasa pga att det inte blir lika fräsch som med stödservetter och diskmaskinen så många flashback efter pappa var exakt likadan.
bara för honom att acceptera att jag gör så som sagt.

här är dagens resultat på kakorna om man säger så då.
och sen tidigare efter gårdagen så en plåt kvar så har man första med choklad.
nästa är då vaniljen plåt 1.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards