Alla inlägg den 17 november 2022

Av anonym anonym - 17 november 2022 23:44

När jag vakna så var jag ganska förvånad minis lung både under frukosten & sen när man tog på honom dagens kläder när jag klädde på honom & prata med sambon.
Men när det gällde ytterkläderna var det annat då var det motsatsen i stället.
Men gick bra att lämna honom också denna gång med tanke på hur mammig han allt är också.
Hemma sen planerade jag från & med i morgon att börja baka & sätta lapp på vilket frosting ska på & ett steg i taget vänskaps armbanden är nu klara i allafall.
Nu får resten den gruppen ha hand om detta också .
Nu bak time är det nu.
Följde med sonens gudmor till Fridhemsplan tog lite bilder på saker till minis lägger ut bilderna med markering så det inte händer något.
Köpte produkterna till bakningen på Willys & efter hämta minis så till Ica maxi handla blöjor & en extra burk ersättning åt lilleman .
Glömde fråga om jag kunde låna hans kort kom jag efter projektet så klart.
Men nästan om ett par dagar när man har kanske 4 blad kvar i dagboken vill inte använda mitt kort så mycket nu med tanke på kryssningen .
Sen åt vi lunch som var hamburgare också så mycket som Gudmodern har neka till detta.

Av anonym anonym - 17 november 2022 00:02

Minis hemma pga hjälp på vårdcentralen i dag men utan fram fångar i dag.
En tid på vård centralen jag sparade & på 1177 nonchalans ensligt s

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards