Alla inlägg den 20 november 2022

Av anonym anonym - 20 november 2022 23:59

Jag väcktes i dag av att höra någon som skrek mamma konstant i morse & som hade väldig blöja.
I dag jag på zumban efter 14 dagar först pga anfallet jag hade & sen efter detta var det julshoppingen också utan att jag behövde stressa överhuvudtaget.
Men nu har snön anländ eller den första snön närmare om man säger så har inga gympa skor eller så det man gjorde var att halka omkring i snön med lilleman framför sig till Fridhemsplan i dag eftersom jag skulle till gymmet & dansa zumba också .
Jag hade en bra energi i dag också till och med mer än förväntat till och med.
Tyvärr var vikten inte så lovandes eller precis men ska kämpa med den nu efter projektet med bakningen & få klart dom också senast dem 25 måste det vara klart och innan 10 eftersom det öppnas då.
Inte gjort 100 saker av allt som förra året minimerade med allting det har jag gjort för slippa allt stress.

Och här är detta som jag just nu har problem med ögon locken mycket bättre kliar inte alls på samma sätt som tidigare efter att jag lånade sonens kräm plus köpte kräm för torr hud som jag förstått att jag allt har nu & ska till läkaren med lilleman på tisdag.
Men en hosta som nu har försvunnit så kan lika bra fråga om olika alternativ på allergi test för att slippa plåga sonen för mycket än med en massa olika prickar mm.

Av anonym anonym - 20 november 2022 00:04

Min natt var så där min super Nova hade inte kommit eller & började jobba för företog för en månad sen.
Så välkomst presenten har inte ännu kommit så hade en diskussion om det.
Fundera mycket på detta också varför jag inte har fått detta ännu bara foundation som jag endå inte kan använda pga torrheten i ögon locken som är på bättrings vägen nu.
Hoppas är snart av med detta .
Sonen skulle på födelsedags kalas i dag på laserdome på Odenplan . Så bestämde gubben skulle lomma med i stället för mig sä större sonen får ensam tid med gubben o uppmärksamhet från hans sida också hade gått bra.
Började sen snöa i dag oclså och sen bakat sista plåten med citron muffins bara vaniljen kvar nu så kan börja planera dekoration för alla men inte blanda ihop som förra året.
Sen hörde idioten till förvaltare av sig i dag och skulle fjompa sig så att nu kunde jag inte längre bara vara tyst.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards