Alla inlägg den 12 november 2022

Av anonym anonym - 12 november 2022 23:46

Sambons skor blev stulna tror det var redan i förgår helt ärligt men måste då vart på kvälls tiden detta hände antar jag för trodde sambon hade med sig skorna till jobbet också.
Sen i bestämde sig i dag för att köpa ett par nya skor då som varken är för varma eller för kalla.
Jag var inte så jätte pigg på att följa med egentligen behöver få tid för dom sista vänskapsarmbanden bland annat & dessutom hade jag lovat min son också lite tid med honom också eftersom jag har lovat honom Dette och verkligen nu när sambons situation som den är också .
Hade glömt och prata med sambons brors tjej i morse så hon hade hört av sig på eftermiddagen då så pratade det blev mer & mer om bröderna så gick hon mer hur läget mellan dom är det enda jag kan säga det är att jag förstår henne till 100 % eftersom jag känner igen mig i det hela & är samma i situation som jag som hon sa vid något tillfälle att vi kan lika bra vara ensamstående mammor till våra barn eftersom det är vi som tar hand om precis allting också till & med.
Och behöver bara få komma bort och bara vara ett par timmar också.
Så vi bestämde oss för att ta en kryssning till Helsingfors & gå på julmarkanden bland annat & strosa runt en dag där.
Så har lova att kolla på kryssningar nu i morgon se om man kan hitta en a hytt till rimligt pris också eller varsin hytt men samma korridor också så klart.
Så det här kommer att bli jätte trevligt & jag som har abstinens nu också & mått dåligt över inte har fått åka en kryssning eller så det här kommer att bli super bra också bara att få prata ut om det behövs mm.
Har varmt väldigt varmt i dag också här nästan 14- 15 grader.
Sen i morgon efter zumban så ska jag & äldsta sonen baka muffins skulle gjort i dag med tanke på att dom började rensa saker när mamma kom hem i skåpen.

Här är sonens första julklapp av mig den stora & sen ska han få pennor av mig också till julklapp.
Mindre sonen en brio hund tänkte jag mig o att han allt ska ta & få också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards