Alla inlägg den 13 november 2022

Av anonym anonym - 13 november 2022 23:18

Sov gott i natt dock lite orolig över lilleman hosta som han har fått rejäl hosta med andnings uppehåll är det & sen till det normala igen också som sagt.
I dag så bestämde jag mig för att skippa zumban & bli klar med julklapparna som typ var stycken såna också som sagt.
Men fick lillemans som blev en hund i vit med svarta prickar & sambon pennor med tanke på att han har gnällt så mycket om detta också att det finns knappt pennor också till & med.
Så det blev en promenad upp till Fridhemsplan & handla &,riktigt underbart väder också till & med också .
Sambon nyfiken av sig också kom på sen när jag pratade med mammsen om att hon att jag hade köpt denna brio hund att hon var medveten om detta så det inte blev att man fick samma sak med dubbletter som inte är bra så klart.
Sen pratade sambons mamma angående om julklappar också så man inte köper dubbletter av allting också.
Underbart väder också blev det i dag också som sagt någorlunda varmare också var det. Jag köpte 3 lång tröjor också till lilleman också.
Ska nu börjar planera kryssningen och sen i morgon göra klart dom sista 3 färgerna av vänskapsarmbanden också så klart så blir det bakningen den sen resten av veckorna Cupcakes så är det allt klart.

Bild på tröjorna också här & i morgon lägger ut julklapparna på till lilleman & sambon.
Ska bland annat ta kontakt med dem här idiot förvaltaren & sen om det finns pengar att köpa mer kläder till lilleman kanske lite mer leksaker i mer hans ålder också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards