Alla inlägg den 18 november 2022

Av anonym anonym - 18 november 2022 23:38

Efter en jobbigt natt med minis som var sova gny gråta med jämna mellan rum hela natten hade bytt blöja också mitt natten världens rödaste rumpa också var detta med nått sår till & med.
Har efter detta bakat 2,choklad muffins med choklad bitae 2 formar & sen citron muffins planerad jag allt in också.
Så gjorde detta sen bestämde jag & sambon att åka till banken för att få få hem papper på vad mer som har hänt också så klart.
Så duschade frågade mammsen om hon kunde ta minis för att hämta honom .
Som hon ställde upp på att göra om det var senare tid ta stor trollet först och sen minis.
Som hon ställde upp om det var lite semare tid eftersom man inte visste hur lång tid detta tog också så klart.
Sen får vi papper hemskickade med konto utdragen också så vi kan fortsätta konfrontera denna idiot till förvaltare med sina falskheter.
På kvällen dom det sms av honom & riktigt ful i käften också med tanke på vinter kläder till sonen som han nu växer ur också accepterar inte/låter andra köpa åt honom .
Så bad jag snällt om pengar samtidigt angående vinter jacka & skor med tanle på att jag inte har någon Jacla som man kan ha på sig med drag kedjan & ett par vinterskor är den som vill ha kvalitet för pengarna som sagt.
Säker han som tar pengarna.
Eftersom han kan inte neka kläder till mitt barn Plis Bli utan kläder också .
Och att jag ska gå i bara fleece jacka & vår/höst skor med ingen vinter sula & frysa i hjäl.
Hade jag haft kvar men n förra så skulle det aldrig vart så här för han såg alltid till att det fanns extea pengar mm.
Att ej 40 åring tjej ska be sin sambo/ mamma betala allt är inte okey nånstans.
Börjar bli lite desperat över att ingen vill köpa nu veganska produkterna som jag gör nu att få i gång allting med det jag ska ha i lön också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards