Alla inlägg den 11 november 2022

Av anonym anonym - 11 november 2022 23:43

Jag sov bra i natt precis som minis också .
I dag skulle vi ha detta möte som min fd syster har sett till att vi har fått.
Underbart väder i dag har det varit ljus slingan på gården har kommit togs upp i går.
Överlycklig att dom nu tar bort det här byggställning på gården efter blivit klar med terrass renoveringen också.
Har nästan blivit klar med vänskapsarmbanden nu börja tveka om jag ska göra flera men i en färg också för det inte ska allt bli för mycket men tar funderare till i morgon i allafall.
Min stora son har i dag vart överaktiv rastlös i stort sätt hela tiden klättra upp & ner retas så att jag har fått räkna till 10 ett par gånger också men lyckats hålla mig lugn i allafall det har jag i allafall.
Var & handla i butiken köpte hem sonens jul klapp som var gosedjur pichatchu (osäker hur det stavas) var lite orolig att mammsen hade hunnit före mig hem också men det hade hon inte tur var alls.
Sambon berättade att den här kompisen som tycker man ska åka på porr resor hade boka resa självklart tenneriffa men på andra sidan ön tack & lov tror det är mer för avundsjuka.
Sen kanske en annan också börjat prata om resa men dom tycker jag om plus känner en av mina gamla klass kompisar också var detta eller som är på nått vis inblandad i deras familj.
Sen i morgon har jag lovat stora sonen att baka med honom antingen muffins eller havrebollar lär honom själv bestämma vilken av dessa två bland annat för att visa att jag finns där för honom & sen lite egen tid med honom för det behövs.
Sambon ska nu gå på ett kurs att lära sig om barn .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards