Alla inlägg den 21 november 2022

Av anonym anonym - 21 november 2022 23:13

Innan jag somnade o går efter allt skrivande hann jag lägga huvudet på kudden så blixtra det till och sen nästan efter det så kom det åska smällde till två gånger & jag fattade ingenting av detta eller.
I dag blev jag allt klar med bakningen och den summan som jag allt hade tänkt mig också .
Lämna lillen på förskolan med att man fick bära honom hemmi från till förskolan plus att jag hade gym skorna på mig också var livrädd att tappa honom till och med också eftersom det inte är så direkt bra plogat som vanligt & sen också att att det har snöa ena stunden sen uppehåll också det har verkligen varit till och från .
Lagt ut på Instagram black friday för vissa produkter också som sagt på det här företaget börja bli lite desperat också till och med nu när ingen vill köpa alls.
Men tanke på tenneriffa resan & ut över det som jag får i månaden .
En löjligt skit sur förvaltaren för att jag drog upp namnet på min tidigare .

Satsen till julmarknaden på Sverige finska skolan är detta till.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards