Alla inlägg den 14 november 2022

Av anonym anonym - 14 november 2022 23:49

Jag ringde till vårdcentralen i dag för att få mera info om minis hosta som han har & speciellt natt tid nästan andnings uppehåll också till och med så tog beslutet att ringa vård centralen och var med om en ren flopp helt ärligt också man kan allt säga att jag kände mig ganska kränkt också
Hon som jag berättade det här för gjorde mig ganska arg sa minis person nummer & påstog att det inte stämde & sa till mig att jag typ allt var dum i huvudet för att jag inte kunde sonens personnumret der var det mest kränkande & sårande jag allt har varit med om Var också väldigt förbannad också .
Tog och ringde försökerhets skull bvc & den här tjejen som vi har där sa att han var listad där & samma hus läkare som jag har så snacka om att ljuga för mig också som sagt.
Annars har jag bakat mera muffins också i dag. & nästan klar med vänskapsarmbanden också äntligen men vill noga några med mönster också till & med men är stolt det är jag allt & sen är mitt muffins projekt i gång.
Sen pratap med Sambons brors tjej & planerna på kryssningen jag har samtidigt lite ångest för detta också vill inte lämna sonen själv med tanke på sonen & eftersom jag inte rilktigr kan lita på honom eller & speciellt situationen nu också efter det idioten har gjort plus mina anfall också som jag också har eller epilepsi som jag ockdå har så dessa 2 punkter oroar mig allt lite skulle hellre ha velat ha barnvakt av sambon på båten men ha sambon & sen bara att vi umgicks för att känna mig mera tryggare också så klart.
Dessa 2 punkter oroar mig & risk för nej också.
Man får allt ta och se vad som händer nu också &,självklart vad svaret blir på detta oclså så klart .

Minis julklapp är detta som nu är inpackerad.

Sambons julklapp är detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards