Alla inlägg den 7 november 2022

Av anonym anonym - 7 november 2022 23:32

Hade barnens gudmor här på besök i dag en stund kände att jag behövde prata om sambons beetende em stumd & behövde tips & råd för detta plus att vi har ju mötet på oss också så vill nu verkligen att ham är skärpt visar att han kan ta hand om barn också & anpassa sig efter dom & inte sig själv hela som han gör.
Så behövde verkligen prata av mig en stund av detta.
Efter detta så fortsatte jag med vänskapsarmbanden också tänkte ta den här veckan & nästa veckan sen efter det blir det dem här bakningem angående cupcakes att satsa på och gör en sats i tage än pang på och Sen rena paniken också o allt blir fel så inte denna gång .
Lagade svamp paj i dag blev inte ett dugg tyckte jag pga att jag hade svampen i margarin i stället som man allt är van vid då. Och sen fortsatt med det här tillverkning av vänskapsarmbanden oclså minis vart trött till & från oclså sen vi kom hem.

Av anonym anonym - 7 november 2022 00:11

Hade några minuters anfall i natt minns bara att jag plötsligt stog brevid minis medan gubben skulle byta lakan.
Sen vakande jag runt sju oclså för minis vaknade till sen somna om sen 10 minuter så kom större sonen in ville ligga brevid mig i sängen som sambon nekade till när der var mig hann ville till så då blev sambon otroligt barnslig bara kastade sig upp från sägen började svära & smällde igen dörren & kasta sig på soffan så gick upp efter en stund jag har märkt själv & förstå att han är väldigt negativ. & tycker att han själv ska gå före andra .
Klagar på att jag ställer upp på saker som att jag inte skulle få ha rätt till det eller som sagt.
Plus att han inte för se mig eller bara för att jag ska baka grejer som jag har tagit illa vid mig av också så klart blivit små ledsen också.
I allafall så skulle vi hämta ut medeciner till mig i dag som höll på att ta slut så ville minis ha med mig minis & mig till parken som jag i ångrar arr jag inte men tog & la minis i stället som somnade direkt &.Började med vänskaps armbanden också som typ genast fick skit för också så klart.
Så vi hann inte möta dom i parken eller som planerat eftersom min stora kom hem innan minis vaknade också.
Han hade i dag bajsat 3 gånger på förmiddagen också sen ganska löst också.
Till slut så kom vi passade på att kolla in i vissa butiker för att se om dom har något muffins form med jul färger.
Min större son försökte få uppmärksamhet av sambon som han inte fick & började smått provocera sambon en kom få uppmärksamhet av honom plus neka honom vid bok lösande enligt var klockan försent som ej tyckte så fick slut .
Sen på kvällen så kvällen typ började han med att tro att vi anklagar honom för det Ena till det andra som att jag skulle inte ha rätt att yttra mig eller .
Stängde in på toaletten satte mig & börja gråta till och med.
La ut annons på Instagram black fridag erbjuda som nån. Nappade på men avvaktar svar av kollegan som stöttar o peppar mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards