Alla inlägg den 2 november 2022

Av anonym anonym - 2 november 2022 17:30

Den här dagen då att lämna minis på förskolan & sen hem börja planera ihop julmarknaden på Sverige finska skolan angående bakningen & deras nya vänskapsarmband också så detta är mina projekt att göra .
Trots att sambon ogillar detta men detta får han nu allt respektera också .
Så har hitta lite alternativ på bilder & cupcakes har jag tagit bort namnen på också så man ser bara bilderna på detta för allas bästa också så klart.
Var snabbt upp till mini butiken som ligger vid korsningen till Fridhemsplan för att kolla om mitt paket hade kommit som jag väntar nu på här med nån vegansk dryck i från företaget som jag jobbar för nu & önskar att få komma igång med nu innan min tenneriffa resa också för extra pengar så klart som jag verkligen absolut kommer att behöva också så klart.
Ju mer i sparandet desto bättre så klart också med tanke på jul klappar etc etc som också ska köpas och mat till mig &,lillen också plus sånt som ska med på flyget också o sen sparas också på hemvägen.
Men angående med bakningen så ger jag alternativ som jag bestämt mig för.

Typ choklad med nån frostig så det ser ut som koppar

En jul gran är mitt andra alternativ

Snögubbar är en tanke också

Typ nån mint Frosting med stjärnor

En tomte mössa men med egen inspiration så klart är detta och med muffins formar matchande färger.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards