Alla inlägg den 10 november 2022

Av anonym anonym - 10 november 2022 23:30

Minis vakande samtidigt med mig & hon som kom tyckte jag stank parfym men inte så starkt tack & lov
Men stog & pratade högt mitt namn som att det var okey.
Åt frukost med lillen & sen art lämna honom på förskolan men världens brottningsmatch med att få på ytterkläderna så att jag måste hitta på ett knep att hantera detta.
Stora sonen förkyld så har anpassa mig efter honom med att rita eller annat han vill göra också.
Sen ringde sambon mig senare & hade pratar med den äckliga kompisen som super mitt i veckan & inte kan ta ansvar för sitt barn tycker porrklubbar resa är viktigare före sin familj räckte med att bara se han gång så räckte det för mig har lärt mig rätt mycket efter dom här böckerna omgivning serien vilka man ska passa sig för & inte & den här är den att passa mig för är detta.
När sambon sa tenneriffa så höll jag nästan på att kräkas eftersom jag ser här mer som familje resa & komma bort i från allt & alla ett tag & inte nån följa john precis så jag blev gaska arg inom bords.
För såna här vill inte jag ha i närheten av mig helt ärligt.
Mitt konto för veganska produkter hade blivit kapat så har fightas med detta också hitta nyt passande namn också & hoppas inga amerikanska militären dyker upp där närmare personer som är intresserad av att köpa produkterna i stället än militärer har fått nog av dessa helt ärligt.
Säger bara passa er som pratar med dessa för dom är charm troll & så sitter man där för att hjälpa dom.
Sen börjar med vänskapsarmbanden nu också har jag gjort än så länge 2 gröna 4 kvar av grönt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards