Alla inlägg den 8 november 2022

Av anonym anonym - 8 november 2022 23:30

Lämnade minis på förskolan som kommit i trots åldern nu så försöker hitta en lösning för att kunna samarbeta med minis så att det inte blir krångel & hur man ska kunna hantera detta eller så klart.
Så i dag tog jag & fortsatte med vänskapsarmbanden har nu lyckats göra dom svenska &,finska vänskaps armbanden klara nu som punkt ett & kändes som dom viktigare för mig också så klart .
Sen dom andra är lite mer egna påhittande nyanser och mönster som ska bli lika många som mina viktigare som svenska & finska färgerna så klart.
Men det ska vara lika många på varje vänskaps armband också så att det blir jämnt så jag tar denna vecka på mig att bli klar med dom & börja med mina cup cakes också typ 2 formar av varje & forsting så klart i dekoration färger också så klart.
Plus 3 sorter också så en i taget o frosting så man inte blandar ihop allt så lämna i påsar namnen på frosting så det borde funka så man inte blandar ihop allt.
Hämtade stoe trollet sen också som blev glad över detta också .

Har sammarbete med detta veganska företag så titta in på detta innan det är försent.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards