Alla inlägg den 12 oktober 2023

Av anonym anonym - 12 oktober 2023 23:12

Vi vakande åtta i dag medan minins var pigg och jag kände mig helt out också .
Men i allafall ringde den här personen som jag skulle ha möte med ville kolla så att allting stämde.
Men vi Kom i väg och var på nacken att komma försent också.
Men underbart väder var det men det blåste väldigt bra också till och med.
Han.jag skulle ha möte med var väldigt trevlig och angående medicinerna så då verkade han förstå det fungerar ett tag men så återgår det igen till det vanliga när kroppen börja vänja sig. Vid något.
Sen blev det Ica maxi bland annat köpte nya gummistövlar till minis eftersom dom jag köpte visade sig vara för små för honom.
Eftersom jag inte hade mina kort så då fråga om mamma kunde hjälpa mig med detta också.
Men ställde upp med att hjälpa mlg med detta.

Sen hem köpte 2 halv stora brukar till och sen också mindre till exempel så soja påsar till man får i sushi.

Och efter detta bara hem och rensat för det ser så äckligt ut.

Rent kaos i ser lite bättre ut nu.
Men överdelen Pg väldigt äcklig ut.

Dom här 2 funderar jag på nån av dessa. Er

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards