Alla inlägg den 20 oktober 2023

Av anonym anonym - 20 oktober 2023 23:28

Sov gott i natt och var trött också när man vakande också samtidigt.
Bytte direkt på minis hade kissa på sig den stackaren .
Foten kändes lite bättre i dag än vad den gjorde i går .
Det var en riktigt pina i går med tanke på vädret också typ första snön ungefär och blåst.
Men jag och minis åt frukost och tog på honom varmare byxorna i dag när jag såg hur det höll på att blåsa mm.
Men vi kom i väg så var det lätt att lämna honom och sen hem och börja med virkande göra lite video snuttar om rastlösheten som man har när jag blir strandsatt också .
Men märkte att jag behöver få hem gult garn bara ett nystan kvar nu är det.
Har annars bara typ rulla tummar också men var hagel/regn sol till och från har det.
Och i morgon så ska vi handla in för i morgon och söndag.
Och så ska jag hämta mina kapslar också så dom inte skickas tillbaks.
Så i dag har man inte gjort så mycket egentligen om man säger så.
Men nu sen angående julmarknaden så har jag sett/bestämt mig för vad jag ska göra .
Virka små korgar
Fudge olika smaker
Sen får jag se men tar det som jag orkar göra det är nått som jag lova mig själv.
Och plus att man ska ta det man orkar också så klart.

Såg ut i går kväll.

Höstens färger är detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards