Alla inlägg den 23 oktober 2023

Av anonym anonym - 23 oktober 2023 23:55

Vakande sju fixade frukosten och fick plötsligt höra om städning och han skulle vara här runt 09:00 men då skulle jag och minis redan gått.
Så massa samtal blev det etc etc.
Medan jag bestämde mig att virka en start på korgarna
Som jag höll på med tills jag bestämde mig för att det skulle vara städning i skåpen .
Gjorde ett par videos och sen ett klipp på social fobi på fb som jag märkte uppskattas också .tänkte börja göra videos om sånt som jag ser som viktigt eller ge tips råd.
Får se vad morgon dagen videos blir vi får .
Men i allafall så nu är det bara min baknings hylla som ska snyggas till och sen lådorna med bestick o andra redskap .

Bokning av flygbiljett gjordes senare också och en väldigt barnsligt beetende enligt gubben.

Av anonym anonym - 23 oktober 2023 00:08

Sov riktigt skönt och gott minis också så klart.
Foten bättre och inte haft lika ont eller bestämde att vi skulle till Bromma blocks där gubben skulle köpa dra på lakan.
Så åkte dit och sen ockdå rusta köpte lite mera gult gran och glittriga nyanser som blir perfekt till skolans marknad.
Bestämt mig för att åstadkomma med lite saker angående försäljningen i klassrummet.
Så fick med mig hem nytt garn och efter detta sen virka korgarna se om ms. Behöver garn.

Den är mörklila och kanterna i matchande färger.

Från min kanal

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards