Alla inlägg den 14 oktober 2023

Av anonym anonym - 14 oktober 2023 23:16

Sov gott i natti sen runt 09:00 så då blev det att vakna
I går hade vi bestämmt att av vakta angående detta med marknaden o Strängnäs och plus att det var fint väder när vi for i väg också.
Men kyligt var i solen varm.
Men det var en trevligt tur dit hade frågat barnens gudmor om hon hade vela komma med men sa nej så då respekterade det i går.
Arr hon sa nej .
Så när vi väl kom fram i Strängnäs så då hörde hon av sig och hade vela komma med.
Men det var trevligt så länge solen var framme också så klart
Gick omkring vid stånden först och tittade sem efter ville minis åka karusell som han gjorde men inte själv i ena men sken som som en solstråle i den andra tyckte jag .
Oct så då kom en vind från ingenstans utan att man visste om detta sem där på ett ösregn som hette duga också .
Så bestämde vi att sticka hem igen också.
Och hålla oss o värmen resten av kvällen oclså.
Skulle tagit lite bilder men gubben tog hand om min mobil försökerhets skäl.
Men incest instagram i dag i allafall för allas bästa också plus att den inte skulle bli snodd.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards