Alla inlägg den 13 oktober 2023

Av anonym anonym - 13 oktober 2023 23:28

Vakande lite försent men jag skippade frukosten & klädde vi på oss och sen till förskolan där våran favorit pedagogi tycktevi såg ny vakna ut.
Sen hem åt frukost var till normal butiken och köpte.

Fotbad uppblås bar
Fotkräm i mint doft
Bröst mask
Sen till wc.n
Läpp mask
Hår/naglar

Jag har problem med fot svett som jsg måste få bukt på.
Hade tur att jag hittade denna uppblåsbara
Samt fotkrämen ni är det sån här fil som är det jag har problem med pga att jag är kittlig.
Och det här är pinsamt med att tvätta skor 2 gånger i veckan och ha dom stående i trappen än att dom inom hus i lägenheten.

Sen forkrämen för att fötterna ska hållas med fräsch doft.

Bröst masken
För att få mera stramare bröst och se snyggare och finare ut och inte så deppiga som dom gör nu.

Läppmask
För att ha fina läppar och få vitaminer och inte så barriga och torra gillar inte sånt.

Wc.n
Det är för att det att jag vill ha en fräsch wc
Doftar gott inte avföring vare sig 1 eller 2.

Hår/naglar
För att håret ska må bra och sen
För för naglarna också ska må bra

Så får hoppas att detta funkar också .

Har ju mina 2-3 projekt toaletten nästa

Bara sista delarna av köket säker än så länge 12 sop påsar med saker som ska gamla torr varor flera år tillbaks frukt skålar som är trasiga ofräscha mat lådor som inte ser ok eller.

Än så länge tagit mig en vecka av detta Och fortsättning följer.

och vädret var fint på morgon /förmiddagem men sen så ändrades det så regn 

men elementerna blev varms i allafall som tur var efter frusit 2 nätter

Dessa är det jag har köpt i dag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards