Alla inlägg den 28 oktober 2023

Av anonym anonym - 28 oktober 2023 23:22

Vi var trötta allihopa minis ville ha sen mjölk och somnade om .
Jag kände mig pigg men somnade om igen .
Men minis låg och prata med sig själv om mig med sig en stund.
Gubben skulle till sitt fd jobb och skriva under lite saker också.
Så starten blev det och efter detta då till Ikea där vi köpte 4 djupa skålar och 1 mindre köks Kniv och galgar.,
Passade på att titta på lite blommor också i plast hitta en fin men krukan passade inte alls
Så det var där i från och sen till rusta där jag skulle ha mera garn i silvrig färg som jag inte hade mycket kvar av .
Sen åker mamma o min stora son till Finland ett par dagar och det är det här som är det jobbiga för mig som ingen förstå med att jag känner mig som en halv person utan sonen .
N som är föräldrar förstår nog vad jag menar i allafall.
Men ser endå fram emot att åka på kryssning och överaska honom i allafall som jag och mamma gjorde upp.
Det här är nått som gubben får respektera och om man är en person med epilepsi får anfall då och då natt tid vill göra saker som jag har rätt till också.
Och om man är som jsg har 2 barn måste man absolut respektera detta.

Lite sugen på dessa 2

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards