Alla inlägg den 11 oktober 2023

Av anonym anonym - 11 oktober 2023 23:33

Hade visst haft ett anfall i natt några minuters var detta.
Lämnade minis på förskolan gjorde mitt instagram video sen hem och bara ta det lugnt efter han var lämnat.
Bestämde mig att åka ut till Värtan och boka en resa den 3.11 och överaska dagen där på min större son måste börja smått ängs tid åt honom också så jag ångrar inte detta i allafall.
Men mamma ringde fråga mig var jag gjorde ute i Värtahamnen men berättade att jsg hade bokat den 3.11 vilket innebär över dagen i Helsingfors.
Men sen hem och fortsätta med att rensade av köket och sen också började smått i andra skåpen också.
Våran bekanta blev väldigt överraskad är hon såg ena kökshyllan.
Riktigt imponerad och riktigt världs beröm och gjorde mig väldigt stolt.
Sen bokade vi rum på vårat hotell också så nu är det paxat oclså så skulle våran bekanta att se till vi får högre upp och få sol också.
Tagit höst bilder .
Och nu på kvällen fick jag en fråga på instagram amgående möbler bland annat den höga hylla .
Men den andra hylla.som en bmeé

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards