Alla inlägg den 17 oktober 2023

Av anonym anonym - 17 oktober 2023 23:13

Efter att jag hade lämnade sonen på förskolan Och gjort mina videos som jag har.
Så åkte jag en tur till Bromma blocks eftersom plats förvaringarna var bligade där .
Underbart väder ute också var det.
Så stanna där en stund och kollade på lite blommor också fejkade blommor.
Och sen lite mer garn nystan ska ta och börja virka lite korgar och sälja bort så klart.
Köpte i olika färger mm men nu först och främst så bli klar med lapptäcket som jag håller på mig .
Hämtade minis såg att stora grinddörrarna var trasiga igen som dom vart väldigt mycket också så klart.
På Ica maxi köpte hem 3 små plast förvaringar för små saker i kylen så man kan ha lite annat än saker bara huller om buller också.
I dag åkte våran bekanta tillbaks till tenneriffa efter ha vart här nästan 3 veckor.
Medan jag var på Bromma blocks så landa ett flygplan där som åker till Bryssel eftersom vi kollar nu på tenneriffa biljetter också.
Så tog en bild på detta vilket bolag säger jag in för respekt .
I morgon kommer våran städare så får se vad han nu kommer att säga angående att jag har starta sen 3 veckor tillbaks.
Men tar en sak i taget och inte lite här och sen lite där etc etc för det blir kaos i stället.
Så köket är nr 1 sen när det är klart förhoppningsvi slutet av denna vecka så då blir det toaletten putsa hyllan ovan för hand fatet och sen mublera runt lite också vid tvättmaskinen köpa hem nån liten lätt dekoration också som det kommer att vara i köket också på mitten hyllan vid vår bekantas tavla.
Som är ett litet hus så ska kolla på Ikea rusta hade inte så myclet av mindes.

Den köpte jag hade planer på att köpa dom redan förra året men så var dom slut så passade på nu när dom precis hade tagit fram dom också.

Har kommit i detta nu angående min kanal också på 2-3 veckor

Lite av stjärt fenan men bolagets namn säger jag absolut inte för allas bästa i Bromma blocks var detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards