Alla inlägg den 21 oktober 2023

Av anonym anonym - 21 oktober 2023 23:42

Sov till nio o dag så måste vart döds trött i går eftersom jag somnade redan tolv om man säger så.
Första gången jag var ute i dag efter 4 dagars rastlöshet ocldå .
Så gjorde oss i ordning och kände först hur det kändes i foten.
Fick ta lite långsamt ner i trappan med vagnen också så klart.
Hoppas själv klart på att man fortfarande inte har det här till kryssningen till Helsingfors så småningom också.
Hyfsat väder var det under vistelsen också så klart gjorde våra ärende också förutom att jag glömt mitt viktigt och måste fixa morgon so
Är mina lilla kapslar som jag kallar dessa också sista dagen i morgon är det.
Sem i dag så blev det en jätte god gryta med torsl.
Sen regn och jag har hållit på och virus senare på kvällen och sen i morgon till rusta för lakan och ska försöka på att köpa jul täckerma/kuds varen också som var väldigt fina ville ha lite nya lakan och detta gillade jag verkligen och inte ha trista lakan totalt hela tiden som gubben tycker nu ska det bli fräscha färg glada lakan inga deppiga tänka sen ha andra gardiner som tillhör jul för dom jag har måsfw tvättas.
Annars lung kväll enligt mig i allafall tycker jag inger bråk som vanlig .
Annars bråk som det var alls.
Och i morgon rusta för gula gran som jag trodde jag hade mera av som jag ej hade förutom 2.
Oct behövs endå mer ska virka till jul marknaden som större sonens skola som jaf vill ha klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards