Alla inlägg den 7 oktober 2023

Av anonym anonym - 7 oktober 2023 23:38

Minis väckte oss jag hade en skum dröm lite för privat så går ej in på dom.
Och mumlat i sömnen oclså gjorde jag .
Vi skulle handla plus innan dess till normal testade fox vagnen som jag tänkte ha på kryssningen oclså så klart.
Fint väder och inte som i går och i natt regn .
Men lite pinsamt heter hände med att minis la lite god saker i vagnen också.
Så det började pipa oct sen på Ica också tills vi löste problemet och det var ganska pinsamt också tyckte jag.
Och på maxi gjorde gubben det mest idiotiska och respektlösa man kan göra åt ett i minis ålder det var att lämna mig och minis.
Gubben blev sur för att jag har min kräsenhet.
Och sen har jag lite förstånds handikapp i en mild grad sen dyskalkyli som alla har försökt att få och att måste anpassa sig efter detta eller bli mera förstående mot mig och försöka lära sig förstå.
Annars lung kväll har det allt varit också till och med.

Kolla på lite nya lakan också med kuddvar också vill ha lite nya och fräscha att använda så slitna som är som man har.
Och dom 2 jag funderar är dessa .
Och sen lite annat annat sen jag började med instagram och detta typ en vecka.

Ur sugen på dessa och gillar dessa också.

Och instagram konto är detta kommer så småningom börja med längre videon så detta är mer test.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards