Alla inlägg den 15 oktober 2023

Av anonym anonym - 15 oktober 2023 23:59

Sov gott i natt som minis också .
När minis vakande så sa min hjärna att den var runt 06: 05 på morgonen men visade sig vara halv åtta på morgonen.
I dag bestädme jag mig för att dra till Bromma blocks och rusta för att hitta lite saker.

Nr 1 lite gran som jag har titta på
Nr 2 men av en ren slump advents lampor
Och dom här röda ljus stakarna ockdå .
Ska verkligen passa på nu att köpa dom få tag på dom.
Och sen en större förvaring för granen plus äldre gran vill verkligen ha mera amgåwnde
Samma nystan också .
Det var mycket blått men ska köpa lite annan variant också .
Men hittade 2 jätte fina färger mee glitter i
Och ett till jätte mjukt variant Påminner lite om sammet material.
Mjuk lent det är nått jag ska använda mig av ocldå men när jag tycker om att virka mee matchande färger och inte bara en färg.
Underbart väder har det varit också till och med.
Ska ta och köpa mera av dessa har jag bestämmt mig oclså.
Inget tafs från gubben eller som var super skönt också lite gnäll men inte mycket i allafall har det.
Kom hem och minis liggandes i vagnen och sov oclkså en stund efter att han var grymt trött också till och med.
Men sen var restwn av kvällen lugn i allafall .
Och sen ett youtube inlägg där jag berättade Lite om mina eksem eller utslag.vad man ska kalla det vid ögat så fort det blir klat också så klart.

Dessa köpte jag och ska bli lite mera av dessa och sen av dom andra .

Ska se om denna finns på våran butik ockdå till och med tyckte den var fin .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards