Alla inlägg den 10 oktober 2023

Av anonym anonym - 10 oktober 2023 23:03

Efter ha lämna minis på förskolan så då åt jag klart frukosten och sen där på rensa kollade vad som behövdes också .
Angående städningen men stack till Ica maxi och handla ett par saker också så att man kunde behålla detta .
Är absolut inte klar slänge torr varor som hade baggar nästa steg pälsänger.
Och massa skurande också blev det i allafall men vill ha bort alla skadedjur ha det snyggt också så klart.
Så detta har jag tänkt på mig i dag och vad som ska slängas etc etc.
Det har tills vidare blivit 7 sopkassar med saker som antingen fått pälsängrar eller baggar.
Men kånde mig ganska snurrig helt ärligt det måste jag erkänna.
Minins och mellan stora åt mat medan jag höll på arr rensa också.
Och rensa på morgonen och sen så blir det att åka till Värtan och boka till den 3.11 november.
Sen lagt ut lite på instagram också lite .

Lite skillnad

Det här sista är i från mitt insta men för att bara vara andra veckan så är jag nöjd.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards