Alla inlägg under november 2021

Av anonym anonym - 1 november 2021 23:30

sov gott när jag äntligen lyckats somna.
sonen var på fritis ett par timmar så bestämde jag & killen att dra ner till stan.
som dock inte började bra och som sårade mig djupt också med tanke på att det finns en bebis med i bilden också och det är det som gör mig mest upprörd och ledsen .
först när vi kom vid tunnelbanan och stationen så då kom killen på att det skulle ordnas och trodde det skulle ta några minuter som det visdt intr gjorde kändes mer som evigheter närmare med tanke på att jag är den tjej som hatar att vänta in i det sista också .
jag sa till honom att jag börjar sakta gå in mot buss stationen som ligger ungefär 10 minuter i från hemmet då blev han sur i stället och sa lungt att bebis började gnälla och att jag börjar smått långsamt röra på mig för bland annat bebis skull och det kunde inte han acceptera och det första han har mage till att göra är att skrika åt som att tog illa vid mig och sårad och på gränsen till att börja gråta föt att vara helt ärligt.
sen bebis föddes så han fått något person förändring mera aggressiv mot mig och sonen med att säga taskiga saker känner nu att mitt förtroende har typ försvunnit och känslorna är på gränsen också om jag ska var ärligt.
kan knallt sova längre för tankar snurrar och inte glad eller är jag.
eftersom jag får skit konstant och vägrar och lyssna också typ bara jag som ska lyssna på honom.
plus att han är som en 15 åring att bo ihop med att lämna framme allting vet inte vad släcka efter sig är eller är lämna kläder på golvet som en tonåring det kan hav få göra så mycket han vill hemma hos men jag vill ha det snyggt och ordning eftersom det jag måste lära mig plus att jag också vill samtidigt ta hand om mig själv utan ha nån som nosar och läxa upp mig och det får man inte mot andra eller.
angående stan så var vi in till flyging tiger men då hittade jag salta kringlor skulle genast köpas så det tyckte jag var ok men in sen på normal då började det sötsaker det har jag också nu tröttna på att man inte kan gå in i en enda butik utan att han måste köpa chips godis läsk.
och om känner att jag behöver dricka något så är det själv klart läsk som kommer upp som första ord vet inte hur länge jag kommer att klara av detta helt ärligt och hans ätande hat bara blivit vättre och värre och bara met och mer jobbigare att se också tycker jag också . han kommer att förlora mig snart o. han inte skärper sig och börja ta allt på allvar och sin diabetes också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards