Alla inlägg den 4 januari 2022

Av anonym anonym - 4 januari 2022 23:15

blev en promenad till punta brava.
tog illa vid i morse av att killen bara vände ryggen åt mig och inte så glad över det kände mig närmare att jag smått tog illa vid mig av det och gick till wc och grät.
tills att han vaknade och jag lekte med lillen. morse tills att han vaknade också.
sen bestämde vi oss för att gå till punta brava som en är en liten by precis brevid puerto de la cruz super mysig by tycker jag helt ärligt.
fina hus loro parque ligger precis brevid också .
sen ringde mamma och undra vad vi hittade på så nämde jag detta att vi var i punta brava i dag och tittade.
så bestämde vi oss för att gå till stranden en stund och kastade boll med större sonen jag och killen men det var kul och sen efter det så gick vi till strand resturangen för att äta lunch jag valde en tonfisk/tomat smörgås men när beställning kom så var det en ost och skink macka som jag absolut inte ville ha så fick skicka in den så fick jag min som jag orkade knappt äta upp så delade den med mamma och större sonen.
och sen hem och duscha och sen äta.

cashewnötter som mellan mål.
en liten nypa.

en grekisk sallad blev det med underbar avokado.

i punta brava

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards